värda att se eller höra.

Ja.. eftersom mitt liv är så fullt med action nu för tiden ( -.- ) .... inte. så får jag komma på något att skriva på min lilla blogg om mig och mitt. därför kommer här en musik&film lista med musik och filmer som är värda att se/lyssna på!




musik.

1. Promise and the monster - Sheets
2. Shaun Bartlett - Just like you
3. Amy Winehouse - Tears dry on their own
4. Extreme - More than words
5. Sarah McLachlan - Angel
6. Lykke Li - Little bit
7. Lykke Li - Dance dance dance
8. Rolling Stones - Wild horses
9. Charlotte Martin - Elderly woman standing behind the counter in a small town. ( xD)
10. Timo Räisänen - Champagne and cigars



film.

1. The Beach
2. Moulin Rouge
3. Amélie från Montmartre
4. Villmark
5. Irene Huss - Tatuerad Torso
6. Blood Diamond
7. Dreamgirls (klyschig men söt)
8. Romance & Cigarettes
9. Napoleon Dynamite
10. Bagdad Café



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0