häj.

hälloj.
nu har jag också skaffat en sån här blogg^^
vet dock inte hur aktiv den kommer vara xD jag har mycket att säga, men ändå ingenting.

börja med lite fakta :)

ja.. sara heter jag. jag är uppvuxen lite härochvar. jag hatar varm mjölk, själviska människor och jag tål inte curry.
när jag va 7 skildes mina föräldrar. min pappa bor i norge, och jag bor ensam med mamma.
jag har 6 syskon... 5 äldre och 1 yngre på pappas sida. alla är halvsyskon.

jag har bott i spanien i 10 år, och där lärde jag känna moa, som är och kommer alltid vara en av mina bästa vänner <3


jag lever för musiken. jag gör musik, jag spelar musik, jag lyssnar på musik, och jag tänker musik. så förhoppningsvis, så blir jag musiker en dag om jag har riktig tur. www.myspace.com/saragrette

ni lär ju läsa en del om mitt liv om ni kollar in den här bloggen regelbundet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0