förhållanden

image3


idag kom hannah&lukas till mig, och vi kollade på bl.a dreamgirls.
hannah&lukas.. aa.. vilket otroligt underbart par! ärligt, ni är sjukt söta tillsammans. samtidigt som man inte riktigt fattar varför just NI har hittat varann.. :)

ja.. jag har så många funderingar kring det med par just nu.. jagmenar, oskar till exempel. jag älskar dig.. hur jobbigt det än har varit i vårat "förhållande" som inte varade så länge, och hur det än ligger till nu.. så är jag fortfarande kär.
och det svider.. det brinner verkligen att vakna upp varje morgon och känna att hälften av en själv är borta. för det känns så, som att det fattas något. <3 </3 <3

Kommentarer
Postat av: Elias

Älska ta såna här bilder :)
Händer bildar det bästa hjärtat!

2008-03-16 @ 21:31:24
URL: http://musikett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0