LONG TIME INGET INLÄGG

yO.

Ursäkta att jag inte bloggat på evigheter.. det har sig så att jag glömde mitt lösen, sen skapade jag en ny, men då kom jag på lösenordet till den gamla. Så nu har jag gått tillbaka till den gamla. Lika bra det^^

Det har hänt mycket sedan sista inlägget..
Det har bl.a gått ett helt sommarlov, på nolltid. Jag börjar ny skola om en vecka, det blir Wendela Hebbe för min del.
Där kommer jag gå i samma klass som Emilia Sötisfjorka (www.fuckthemainstream.blogg.se) och Sara Lund Menke som gick i min förra klass.

Jag var nyss ute och kollade i brevlådan om postmannen hade kommit med nått kul, och däri hittade jag ett brev till mig och ett paket från San Diego US till mamma. Brevet innehöll ett papper där det stog att på uppropsdagen på Wendela Hebbe skulle jag ha med packning för jag skulle på musikläger! Inte dåligt va? Detta är för att lära känna nya klasskompisar och lärare^^

Men nu ska jag gå och fixa mig en macka med ost!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Haha, vad gulligt att nämna mig! :p



Jag ska på möte med Syon på Wendela Hebbe nu i veckan, hoppas jag får byta.. Än är det inte ordnat.. :(

2008-08-12 @ 01:44:45
URL: http://fuckthemainstream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0